Alles-in-1 software oplossing
De module Ledenbeheer is een van de acht basis modules van e-Captain. Met de module Ledenbeheer kunt u eenvoudig uw relaties beheren.
Uw leden en relaties vormen de basis van e-Captain. U kunt al uw relaties invoeren in e-Captain. Dit kunnen leden en niet-leden zijn. Maar ook oud-leden, bedrijven, sponsoren en crediteuren.
Op de ledenkaart in de module Ledenbeheer komt alles samen. U vind daar niet alleen de basis gegevens zoals naam, adres en contactgegevens maar ook de gegevens over het lidmaatschap en financiële informatie zoals artikelen en facturen.
Nieuwe leden en relaties kunt u handmatig invoeren in e-Captain. Maar u kunt ook gebruik maken van een aanmeldformulier in de module Websitebeheer. Alle gegevens die een gebruiker daar invult komen automatisch terecht in de module Ledenbeheer. Ze worden daar ter controle klaar gezet en na goedkeuring worden deze gegevens direct in de ledenkaart opgenomen. Dat scheelt u werk en voorkomt fouten.
Nieuwe leden en relaties kunnen ook worden geïmporteerd. Dat is vooral handig als u net met e-Captain start.
Op de ledenkaart kunt u alle standaard gegevens kwijt die u van uw leden wilt registreren. Daarnaast kunt u extra gegevens registreren door slim gebruik te maken van groepen en vrije velden. Voor veelal generieke informatie zoals interesses, opleidingsniveau, diploma’s, functies etc. kunt u groepen aanmaken.
Voor andere informatie kunt u vrije velden aanmaken. Op deze manier kunt u alle voor uw vereniging belangrijke informatie registreren in e-Captain.
e-Captain voldoet volledig aan de privacy wetgeving. Zo is al het dataverkeer van en naar e-Captain versleuteld, moet u niet alleen inloggen met een loginnaam en wachtwoord maar ook met een pincode, wordt alle data opgeslagen in een beveiligd datacenter in Nederland, worden er dagelijks back-ups gemaakt en aan nog veel meer zaken is gedacht.
Via de besloten leden website Mijn Captain hebben uw leden ook inzicht in welke gegevens u van hen registreert. De Mijn Captain website is een standaard onderdeel van de module Websitebeheer. Ook hebben we een zogenaamde verwerkersovereenkomst beschikbaar voor uw vereniging.
Het kloppend hart van uw e-Captain versie, alle gegevens van uw relaties up tot date paraat en ook gelijk te gebruiken voor mailing, facturen, uitgebreide rapportagemogelijkheden en statistiek.
De module Ledenbeheer kan worden uitgebreid met verschillende optionele modules.
Bevorder het contact tussen uw leden, laat mensen gemakkelijk samen een afspraak maken voor een activiteit.
Met Cappie creëert u super eenvoudig veel interactie met uw leden en meer aandacht voor uw organisatie met een hogere betrokkenheid.
Altijd een correcte administratie, geen (over)typfouten, historie en bewaren bonnen.
Alle facturen, overeenkomsten en documenten opslaan bij het lid, relatie of leverancier. Nooit meer zoeken in ordners.
Vakantie– en km en urenregistratie. Alle dagelijkse personeelszaken gemakkelijk toegankelijk en altijd overzicht.
Geen gedoe met het plannen van de medewerkers of vrijwilligers. Zij weten ruim tevoren wat voor dienst ze hebben en kunnen die zelfs via e-Captain onderling ruilen.
Bel 073 - 614 14 40 of stuur een email naar ofni @e-captain.nl
Dé ideale software oplossing om uw vereniging te ontzorgen en professionaliseren!