Alles-in-1 software oplossing
Beheer eenvoudig uw leden, vrijwilligers en donateurs. Krijg grip op uw organisatie op het gebied van relatiebeheer, facturatie, boekhouding maar ook op het gebied van activiteiten en communicatie.
Dé ideale totaaloplossing voor patiëntenverenigingen en artsenorganisaties waarmee u eenvoudig uw organisatie bestuurt op het gebied van ledenbeheer, boekhouding, facturatie en communicatie.
Wij bieden u standaard 8 basismodules. Daarnaast kunt u zelf kiezen met welke 30+ modules u uw pakket wilt uitbreiden.
Met de module Online betalen kunt u uw relaties direct met iDEAL of een andere online betaalwijze laten betalen bij het inschrijven via de website. Betalen met bijvoorbeeld iDEAL kan dan een betaal optie zijn of zelfs verplicht zijn.
Altijd een correcte administratie, geen (over)typfouten, historie en bewaren bonnen.
Alle facturen, overeenkomsten en documenten opslaan bij het lid, relatie of leverancier. Nooit meer zoeken in ordners.
Heeft u een ANBI status en voldoet u aan de voorwaarden van het ministerie van VWS? Vraag dan uw instellingssubsidie aan en gebruik uw subsidie om uw organisatie te professionaliseren. Ons pakket valt onder informatievoorziening en communicatie.
Wilt u daarnaast van werk naar controle gaan en de continuïteit van uw vereniging waarborgen? Neem dan een kijkje op www.qs10.nl om uw backoffice voordelig en professioneel uit te besteden aan qs10.
Dé ideale software oplossing om uw vereniging te ontzorgen en professionaliseren!