Alles-in-1 software oplossing
Als u met e-Captain werkt kan het heel soms voorkomen dat u niet kunt inloggen of dat u uw in e-Captain gemaakte website niet kunt bereiken.
Het kan zijn dat u dit eerder ziet dan wij. We hebben het niet over foutief inloggen op uw pc of tablet. Of over problemen met uw eigen internet aansluiting.
Het gaat over problemen met de bereikbaarheid van de e-Captain servers op het datacenter.
Om te bepalen of u voor een storing kunt bellen, dient u een aantal eenvoudige checks te doen.
De eerste checks die u zelf altijd gaat doen voordat u belt zijn de volgende :
1) Zet uw computer of tablet uit en weer aan. Kunt u inloggen in e-Captain? (Ja = opgelost)
2) Kunt u op e-Captain inloggen via een andere computer of tablet? (Ja = opgelost)
3) Kan iemand anders uit uw organisatie die elders woont, inloggen in e-Captain? Bij voorkeur een andere lijnleverancier, andere plaats. (Ja = opgelost)
Als dit namelijk kan dan is er niets aan de hand met e-Captain maar vermoedelijk met uw eigen verbinding.
4) Heeft u de eerste 3 checks doorlopen en kunt u andere websites benaderen zoals bv Google.nl? (Ja = u mag bellen)
Vragen die in de reguliere support thuishoren, kunnen we niet via het storingsnummer in behandeling nemen.
Het storingsnummer van e-Captain is: 06 - 10 10 30 11.
Let op: Indien u het storingsnummer belt en er blijkt geen storing aan onze kant te zijn, dan zijn wij genoodzaakt om een factuur te sturen. Het tarief dat hiervoor gehanteerd wordt is 25 euro, exclusief BTW per call. (voer altijd de punten 1 t/m 4 uit voor controle)
Het nummer mag alléén gebruikt worden door de beheerders in uw organisatie. Andere medewerkers van uw organisatie kunnen wij op dit nummer helaas niet te woord staan.
Namens het e-Captain team
Frank Doevendans
DISPI bv
Dé ideale software oplossing om uw vereniging te ontzorgen en professionaliseren!