We leggen het even uit:
In de Standaard en Interactieve versie van Cappie start je altijd op met het Cappie opstartscherm. In de Branded versie start je op met eigen logo. Als het Cappie opstartscherm of eigen logo weggaat, komt het promotie-/ sponsorscherm in beeld. Op dit promotie-/ sponsorscherm kan bijvoorbeeld het logo of een melding van een sponsor geplaatst worden. Dit scherm blijft 2 tot 6 seconden in beeld. Je kunt dit zelf instellen in het beheercentrum van Cappie.
Flexibel en persoonlijk
Stel je wilt gaan werken met Cappie, maar de kosten zijn een punt van aandacht. Dan kun je gebruik maken van deze aantrekkelijke extra feature in Cappie. Je kunt bijvoorbeeld jullie sponsor een maand lang tonen na het opstarten. Een unieke sponsormogelijkheid! Een sponsor betaalt dan bijvoorbeeld één of misschien wel drie maanden de kosten van de Interactieve of Branded versie voor jullie.
Je sponsor krijgt zo de unieke mogelijkheid voor: presentatie, naamsvermelding, een logo-uiting of aanbieding. Of misschien komen jullie tot andere ideeën die waarde hebben voor jullie sponsor(s) en leden. Variatiemogelijkheden genoeg. En elke keer als Cappie opstart wordt deze melding getoond aan leden, belanghebbenden en geïnteresseerden van de organisatie. Mooier kan niet!
Voorbeeld promotie-/ sponsorscherm
Dit scherm wordt kort weergegeven voordat de app uiteindelijk is opgestart. Hier kan bijvoorbeeld een afbeelding van een sponsor staan of een tijdelijk aandachtspunt voor de leden.
Pushberichten
Cappie biedt ook de mogelijkheid direct en persoonlijk met gebruikers te communiceren door het versturen van pushberichten. Zo breng je iedereen snel op de hoogte van bijvoorbeeld het niet doorgaan van een activiteit.
Via dit formulier kun je gratis een demo account aanvragen voor Cappie Interactief. Hiermee kun je 3 weken lang de volledig Cappie interactief-versie testen.